Tuesday, January 12, 2010

Șpici ricognișăn

Am adaugat feature-uri noi atat in GyroGears cat si in Concept Client.
Incep cu concept client in care am adaugat Julian, o biblioteca extraordinara pentru speech recognition. Este foarte customizabila (dictionarele se configureaza fonetic, ca urmare poate fi folosita perfect si pentru limba romana). Se comporta absolut identic pe Windows si pe Unices (inclusiv OS X). Am inclus un dictionar de test pentru cateva cuvinte.
Screen-urile sunt de pe OS X si Win32.





Am pronuntat "dial five" corect, si "dia' fie" ... si a recunoscut suprinzator de bine.

Acum, pe Gyro, am incorporat webcam-ul. Astfel, la tipul de date "picture" exista optiunea "Allow webcam capture" ceea ce va lasa userul sa faca o poza cu webcam-ul direct in aplicatia gyro. Rezultatul arata cam asa:

Butonul incercuit e cel de "get from webcam", moment in care ni se deschide:
... aceasta fereastra. Am pozat monitorul .... dupa ce i-am dat ok, a intrat in baza de date, totul fiind generat 100% automat (fara nicio linie de cod).

No comments: